מאמרים

מקומם של המשפטנים בעולם התקשורת, השיווק והמדיה - חלק שני

ומה אסור שיופיע בפרסומות, מהו התוכן המותר לצפייה לילדים באינטרנט ובטלוויזיה, האם לגיטימי לשווק ישירות לפלאפונים של אנשים עם פרסומות כאלו ואחרות ועוד ועוד. עולם השאלות והסוגיות המשפטיות בהקשר זה הוא פחות או יותר אינסופי, כאשר תמיד ניתן למצוא עוד נקודה אפורה הדורשת הבהרה.

לכן, תפקידם של המשפטנים השונים בעולם זה הוא מהותי כל כך. כיום, חברת תקשורת, מדיה או שיווק חופשות למשל ב- כלשהי אינה יכולה להרשות לעצמה לפעול בשטח ללא ליווי צמוד של עורך דין, או לפחות התייעצות שוטפת עם עורך דין המתמחה בתחום זה.

התחום מספק לעורכי דין רבים פרנסה, ואלו בתמורה מוודאים כי החברה ששכרה אותם לא תחשוף עצמה לתביעות ענק פוטנציאליות אשר יכולות להפיל גם חברות ענק לרצפה.

לסיכום, תעשיית התקשורת, השיווק והמדיה היא תעשייה אדירת מימדים אשר רק הולכת וגדלה. עם הגידול המתמיד עולה גם הצורך במשפטנים נוספים שיסייעו לעשות בסדר בבלגאן. לאור הגידול הזה, מי שהולך ללימודי משפטים היום יכול כבר לתכנן לעצמו קריירה כמשפטן במקום כלשהו בתחום הרחב הזה...

חזרה לחלק ראשון